imperiet

Imorse vaknade jag med en puls på MINST 150+ slag/min, jag trodde jag hade försovit mig och att körskolan ringde då vibratorn på min telefon gick igång - men det var bara alarmet som vibrerade ovanligt hårt, eller kanske var det jag som var rädd att försova mig och missa min körlektion.

Körlektion var det ja, #2. Sen blev det löpning för hela slanten! Intervaller i hela (!!!!) muséeumbacken x6 (!!!!!!!!!), kände mig som ett geléhjärta eller nåt i den stilen efteråt - dock inte lika söt kanske... Efter skolan blev det en snabbis på Mekonomen med Mathias och sen skjutsade han hem mig. Jag har förresten gjort min låtanalys på svenskan nu, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0