storstadsflickan.blogg.se

Riksidrottsmusét var tråkigt, annars så är allt bra här i huvudstaden - det har varit kanonväder, vi har ätit god mat och shoppingen ska man inte klaga på. Nu kom vi precis tillbaka till hotellet, är hyfsat trött och mina trampdynor värker som aldrig förr. Jag tror jag har fått en inflammation i vadmuskeln, det gör förbannat ont iallafall och jag har haft det sedan i torsdags. Det hindrar mig iallafall inte från att se vad staden har att erbjuda, Voltarén-gel is the shit. Mer om helgen och kanske någon bild kommer upp då jag är hemma igen, byee.

Kommentarer
Postat av: Kak

JAG SKA FIXA EN HEADER TILL DIN BLOGG ! JAG KAN NU :D

2009-05-18 @ 22:40:08
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0