200-dagars

...var kanon! Idag när jag skulle föra över bilderna från kameran ville det sig inte, i min depression av detta råkar jag trycka på formatera och vips - det va dom bilderna, borta! Fan fan fan... Lite svårt att få tillbaka dom liksom.

Men men, gjort är gjort. Sen hade jag match och daamn vilken spännande match! Låg under med 1-3 efter första, vilket inte direkt speglade spelet... I andra tog vi tag i matchen och efter denna period stog det 4-4. Dags för tredje, där vi tar ledningen med 5-4. Med två minuter kvar att spela gör Ersboda mål genom en kontring, och sen smäller vi in den igen! 6-5 till oss vilket vi med nöd och näppe lyckas hålla matchen ut, vilken match säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0