done!

Jag älskar fredagar, varannan fredag iallafall - lagomt att sluta klockan elva tycker jag, man hinner med så mycket annat då! Efter skolan gick jag och fikade med mamma på Lundbergs, hann också med att vaccinera mig mot svininfluensan och införskaffa lite nödvändiga saker som ett kodlås till exempel. Jag orkar helt enkelt inte hålla reda på min nyckel längre, eftersom att den alltid är där jag har minst användning av den. Nu blir det fredagsmys med popcorn och Idol, sen ska jag ta ett åk med Lotta som kirrade körkortet idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa.. Jag ser fram emot att träffa dig med. Men det får bli senare.. :(

2009-10-17 @ 17:41:54
URL: http://intebarasaraolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0