here we come!


Tallin med domarna bokat - 30 oktober till första november, det kommer bli great!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeeeej! Tack för din söta kommentar. Hur är det med dig? Jag saknar dig! Jag vet faktiskt inte om jag kommer att kunna det.. Lite tråkigt att det blev just i Söderhamn, det är så svårt att ta sig dit från Jkpg.. Så vi får se men jag tror inte att jag kan.. :(

2009-09-22 @ 23:31:41
Postat av: Sara

Heeeeeej! Tack för din söta kommentar. Hur är det med dig? Jag saknar dig! Jag vet faktiskt inte om jag kommer att kunna det.. Lite tråkigt att det blev just i Söderhamn, det är så svårt att ta sig dit från Jkpg.. Så vi får se men jag tror inte att jag kan.. :(

2009-09-22 @ 23:32:49
URL: http://intebarasaraolofsson.blogg.se/
Postat av: Kak

sv: kanske, påmin mig på måndagen typ :D ser ljust ut nu iallafall, slutar dock klockan. 15.00 ungefär .

2009-09-23 @ 19:17:04
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0