jag vill sova

Vadå? Fyra matcher och en träning på tre dagar väl ingenting!?
...inte konstigt att man är trött skulle jag säga.

Va ju som sagt i Sävar i helgen, gick tyvärr inte riktigt som vi ville. Vann matchen i fredags iallafall (jag gjorde mitt första mål för säsongen!!!!!!!!!) sen åkte vi på förlust på lördagmorgonen, och åkte sedan ut ur cupen efter en förlust mot IKSU som fegade och lånade in två femmor från deras elitserielag - men det kanske man ska ta som något positivt, att de va rädda att åka på spö av oss?

Det var alltså bara att sätta sig på bussen hem igårkväll, men jag klagar egentligen inte - kunde ju då spela fotbollsmatchen mot Arnäs idag :)

Nu ska jag krypa ner i under mitt varma täcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0