tjänstledigt

Har som sagt tjänstledigt nu, känns lite tråkigt att missa D-blocket på närkampsutbildningen men jag får ju ta igen det sen! För att missa så lite som möjligt igår så blev jag tvungen att ta den senare bussen, för att sedan byta buss efter 2 timmars väntan i Umeå - sådan tur att Mathias hänger i Umeå nuförtiden då :) Han gjorde mig sällskap så att jag slapp hänga på busstationen helt ensam en sen onsdagkväll.

 

Idag efter det att Robin åkt, så for jag med Eschke och tränade på manövreringsbanan. Sen åt vi på Max och träffade Jens och därefter hade jag 3 körlektioner. Imorgon är det dags för riskutbildning - och uppkörning då? Det är inte så långt kvar det heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0