update

Det var på tiden. Det mest betydande sen sist är att jag nu har ryckt in lumpen och har nu min första permission. Sover det mesta av tiden eftersom att de tio dagar som jag nu varit inne kanske jag har snittat 4 timmar/dygn..? Nåt sånt iallafall. Jag trivs som fisken i vattnet och med alla människor, fast det är tufft och tar emot som fan att kliva upp då klockan ringer 5.10 på morgonen. Fys klockan 6 och alltså innan frukosten är inget jag har satsat på innan heller, men jag börjar vänja mig. Det är ju helt enkelt en vanesak, trots detta så har redan 4 st killar hoppat av och förhoppningsvis så är det de sista.

 

Jag har förresten fått en pojkvän till, Ceasar heter han och jag får inte lämna han inom mer än 1,25 meters avstånd. Han har gett mig mycket träningsvärk i nacken och skavsår i händerna, men även sällskap på toaletten så man ska kanske inte klaga.

 

Ceasar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0