busringning?

Igår fick jag ett helt sjukt telefonsamtal: en kvinna ringer och säger sig komma från något slags städföretag i Sundsvall. Hon säger att en kompis till mig, Lee Berntzen, har köpt en massa tjänster av dom och därmed har han fått ge en tjänst till en av sina vänner och han valde alltså att ge denna tjänst till mig.

Jag får välja mellan en möbelrengöring, en sängsanering eller en soffrengöring och om jag svarar rätt på tre frågor så får jag en extra rengöring helt kostnadfritt! Smart som jag är (hehehee) svarar jag rätt och får alltså en valfri rengöring till.

De vill komma så fort som möjligt och ska alltså komma ikväll, och innan jag lägger på säger hon i telefonen att jag ska skriva upp den tid och det datum som bestämdes på en lapp och jag får inte glömma att göra en smiley :) Denna lapp ska jag då visa för någon Jonas när han kommer och hälsar på mig ikväll.


Alltså jag skrattade då jag la på och trodde helt klart att det va en busringning, men sen när jag berättar detta för de i laget får jag höra att två stycken har haft någon som kommit hem till dem och typ städat en soffa - precis som Jonas kommer att göra hemma hos mig ikväll! Spännande...

Kommentarer
Postat av: Tinto

Vad hände då? :) Precis fått samma samtal!

2010-07-24 @ 18:51:07
URL: http://stirredreality.com/tinto/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0