krock!

Igår, när jag va på väg ut från Coop med ett gäng innebandybrudar i bilen va de en tant som körde in i mig. Hon blinkade att hon skulle svänga in på Coop och jag blinkade att jag skulle ut, och ja, hon fortsatte helt enkelt att köra rakt fram och körde då rakt in i mig. Jag hann lägga mig på bromsen så jag stog i princip still då det hände, och tur va väl det.

Så, vi körde och ställde oss längs efter vägen och hon va jättenervös. Jag undrade något irriterat varför hon fortsatte köra rakt fram om hon nu blinkade att hon skulle in på Coop, och hon svarade nåt i stil med "att jag ångrade mig". Idiot, hur fan kan man ångra sig och sen bara fortsätta köra rakt in i en annan bil!?

Som tur är så tror jag inte att det blev så mycket på bilen, eller i själva verket så har jag inte hunnit kolla så noga eftersom att jag har varit sjuk och sovit hela dagen. Har iallafall hennes nummer, så jag vet vem jag ska ringa om nåt behöver lagas.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, när man går i pension blir man av med jobbet . vissa borde bli av med körkortet också -.- tur att du klarade dig fin fint ! :)

2010-01-23 @ 15:40:21
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0