trettondagsafton

Idag har det varit min och mammas dag, längesen vi verkligen gjorde nåt tillsammans sist. Har gått på stan hela dagen och införskaffat mer eller mindre nödvändiga saker - från och med imorgon har jag köpstopp, påminn mig om det! Vi gick och fikade på Coffehouse by Gerge och jag åt nog en av Öviks godaste varma mackor med sallad och sweetchilisås (Y)

Ikväll har vi bara tagit det lugnt, lagat god mat och ätit kladdkaka framför tvn. Blir sängen tidigt för mig ikväll, ska upp och jobba i sekretariatet på Nola klockan 7.00 imorgon = väckaren kommer att ringa vid 5.30... Som tidigast under de två senaste veckorna har jag klivit upp strax efter 10 och det säger ju hur bra min dag kommer att börja imorgon. Lär ju förhoppningsvis gå bättre att kliva upp på torsdag då skolan börjar iallafall, alltid något!

Kommentarer
Postat av: cassandra

fyyyyyyyyyyyyyyyyy för att kliva upp tidigt igen :'''(

2010-01-06 @ 12:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0