ojoj...

Nu va det verkligen längesen jag uppdaterade här, mestadels på grund av att bilderna jävlas när jag vill lägga ut dom. Men sen sist har jag iallafall...

  • öst i Turkiet med den bästa klassen...
  • 20- och 7-dagars har avverkats...
  • likaså en onsdag på Olles...
  • sprungit...
  • fixat kursprovet i matte e...
  • spelat fyllebrännboll...
  • lagt ut min moppe på Lokus (KÖP DEN - vem vet, du kan ju alltid tappa B-körkortet?)...
  • bokat gatufesten!!!!!!!!!!!!!!
  • dömt fotboll i alla möjliga delar av Ångermanland...
  • grillat typ varannan dag...
  • spelat volleyboll...
  • pumpat partymusik...
  • ätit glass...
  • oljat in altanen...
  • jobbat på brännan...
  • fått mina betyg...
  • ägt i kubb...
  • gjort mitt sista prov!!!!!!!!!!!
  • VARIT LYCKLIG OCH TAGIT VARA PÅ BRA STUNDER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0